ointressant inlägg!

Hej det var ett tag sen jag skrev! Ni kanske trodde att jag hade gått och dött, men det är inte helt sant. Jag tror jag tappade skrivlusten när jag satt hemma i Sundsvall och tjockade julmat, kanske tänkte jag att det fanns bättre saker att göra med sin fritid. Men vad vet jag? 
 
Det har inte hänt så mycket sedan jag skrev faktiskt, mitt liv är ganska tråkigt och händelselöst. Jag är tillbaka i Umeå och försöker överleva alla vardagliga problem, som att diska, tvätta, laga mat, plugga och kanske försöka ha lite roligt ibland. Tyvär är den senaste punkten svårast at uppfylla, det är sjukt svårt att försöka hinna med att leva. Oftast går dagarna förbi utan att man hinner märka av dom, man vaknar går till skolan sedan pluggar man och går och lägger sig igen.
 
Men nu på senaste tiden har jag försökt att ha lite roligt ibland, så jag har köpt massa böcker som jag kan läsa när jag vill koppla av lite, annars så brukar jag måla ganska ofta, men det är så svårt att sluta när man väl börjat. Oftast sitter man framför samma papper i flera timmar och får ont i ryggen.
 
Som jag sa så har jag inte så mycket att berätta, men jag måste skriva för jag tror jag håller på att glömma bort hur man gör det. Jag skriver aldrig nuförtiden så jag har helt tappat skrivförmågan... jag räknar bara matte hela dagarna!
 
Exakt så här såg jag ut när jag tog den här bilden, bara så ni vet!
 
 
Puss Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
emmablock