Varför är det så mörkt?

Jag förstår inte varför det måste vara så mörkt ute. Det är inte kul att försöka cykla till skolan när allt är svart och lampan har frusit sönder! Och självklart ska ju cykellåset frysa ihop och vägen ska vara isig!
Det här med vinter är inte min favorit alltså, och de få timmar som solen väl är uppe ska man sitta inlåst i en föreläsningssal. Det är mörkt och kallt både till skolan och hem från skolan!

Men det är väl dags att bege sig iväg till skolan och hoppas att man inte cyklar i diket! Sen jag flyttade till Umeå har jag blivit väldigt duktig på att just cykla överallt förutom på vägen!

Aja, puss puss! Hoppas eran dag blir bättre än min!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
emmablock