En annorlunda dag!

Jag vet inte om jag tycker att den här dagen har varit varken bra eller dålig men den har varit mycket händelserik iallafall!
 
Dagen började som vilken vanlig dag som helst, jag cyklade till skolan och lampan gick inte att tända. Jag hade en lång föreläsning om matematikens alla roligheter. 
 
Men efter skolans slut skulle jag köpa lunch och plugga matte, men mitt bankkort hade slutat fungera, mitt enda bankkort! Jag hade ca 0 kronor löst och kunde inte använda mitt kort, och att beställa ett nytt kommer ta flera dar... Men pengar är ju inget man behöver tänker jag (det tänkte jag verkligen inte) och fortsatte min konstiga dag.
 
Nu var det dags att förändra mitt liv och göra något bra, så jag och mina vänner vandrade till närmaste blodcentral för att  bli blodgivare. Efter ett stick i armen och några frågor så var man klar, nu är det bara att vänta och hoppas att värdena är tillräckligt bra för att man ska få ge bort sitt blod!
 
Efter detta skulle jag bege mig hem för att äta mat, men självklart har jag tomt i kylen för det var ju idag jag skulle storhandla. Inga pengar hade jag men jag cyklade till Coop ändå och hoppades på att mitt kort skulle helt plötsligt börja fungera. Utanför Coop när jag parkerade min cykel såg jag en femhundring ligga där en meter ifrån mig, jag plockade upp den och köpte middag.
 
Jag är glad att jag inte svalt ihjäl idag heller, men nu blir det att leva på ägg tills mitt nya kort kommer!
 
Puss puss 
 

Kommentarer
Postat av: Isabell Hedberg

Haha, vilket jävla flyt xD

Svar: Haha ja, man har tur ibland! :)
Emma

2013-11-11 @ 19:16:54
URL: http://isabellh.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
emmablock