Visdomstand och näsblod!

Gissa vad jag tänkte skriva om idag? Jo samma sak som varje gång jag skriver, för mitt liv innehåller bara en sak: plugg!
 
Jag har matte E nationella prov på torsdag och jag lovar att det låter roligare än vad det är, och det kåter ju inte speciellt roligt! 
 
Har pluggat så sjukt men jag känner inte att jag blir smartare, den enda reaktion jag har fått är en visdomstand som försöker tränga sig ut ur käften på mig! Men det kanske är något positivt, det heter ju trotsallt visdomstand!
 
Men hjärnan är överansträngd och försöker rymma, den blöder så det sipprar ut genom näsan och huvudet vill sprängas! Kroppen kommer nog ta självmord om jag inte klarar det här provet!
 
PUUSSS PUSSS
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
emmablock