Snart får jag åka hem!

Imorgon får jag äntligen sätta mig på ett obekvämt tåg i 3 timmar, äntligen som jag har längtat. Jag vill bara slippa min obekväma säng och det ständiga pluggade och imorgon får jag äntligen det, äntligen åka hem till Sundsvall!

Innan jag sätter mig på tåget imorgon ska jag promenera en sista gång till skolan, sätta mig i föreläsningssalen, skriva ner obegripliga matematiska uträkningar, gå hem och packa ihop alla mina saker, gråta för att jag inte kan någon matte, ha ångest, försöka äta något bättre än chips till middag, ha mer ångest, somna för att några timmar senare vakna, gå och skriva den efterlängtade duggan och sedan är jag redo att åka hem!

Åka hem till hemlagad mat, umgås med familjen och träffa alla underbara vänner ! 




Kommentarer
Postat av: Sara Handå

WOOOOHOOOOO :D

2013-12-19 @ 09:53:02
URL: http://imsarahh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
emmablock