Hej hopp

Vill bara berätta att idag när jag kom hem från en jobbig och slitig dag i skolan och efter en mindre jobbig kväll på en teater, låg det en liten uggla på min säng med pengar i sin hand. Jag vet inte om han trodde att jag var en sköka eftersom han låg där och erbjöd pengar. Självklart blev jag förargad på detta sätt att bete sig så jag försökte prata vett med snubben, men han fattade ingenting!

Självklart så tog jag pengarna och lät herr Uggla sova på golvet!

(Nämen denna söta lilla figur hittades på min säng idag, som en gåva från min mamma som tyckte att jag behövde en ny uggla till min samling! Tack älskade mamma. )

Kommentarer
Postat av: Isabell

Naw, vad gulligt av henne! :D

Svar: Ja hon är så snäll, jag som inte förtjänar några presenter=)
Emma

2012-09-28 @ 08:18:53
URL: http://isabellhedberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
emmablock