Varför suger livet?

Dagar som idag önskar man att man aldrig blivit född. Jag vet inte varför men idag är ingen bra dag, jag har jätte mycket plugg att göra men kan inte plugga. Jag känner ingen mening med att plugga och få bra betyg , livet känns så hopplöst ändå.
Känns som det inte finns någon mening med livet, alla säger att man ska göra det som känns rätt. Att man ska göra roliga saker, men om man inte tycker att något är roligt då? Om bästa tiden på dygnet är när man sitter i sin ensamhet och målar naglarna, eller skriver deprimerande dikter som ingen kommer få läsa. Ska man verkligen göra det man tycker är kul då?
Okej jag kanske ska göra precis vad jag tycker och tänker men livet lär ju knappast bli enklare då, även fast jag redan är en alldeles för ärlig människa.
 
Ska sova bort all sorg, tårar och hat och vakna utan allt onödig skit! hoppas det funkar för jag älskar livet för mycket för att kunna hata det.
 
PUSSS

Kommentarer
Postat av: Anna

emmis då<3<3<3
gois, det kan kännas jobbigt ibland, men jag lovar det blir bättre!!!!!!!:)<3

2012-10-21 @ 12:46:12
URL: http://annaohlen.tk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
emmablock