mysig morgon

Hej hopp, idag hände en sån här sak som man bara hittar på som bortförklaring när man kommer försent till skolan.
Av någon anledning glappar min mobil laddare så igår när jag gick och la mig märkte jag inte att mobilen inte laddades. Jag ställde klockan och somnade sött. Eftersom mobilen fick slut på batteri kunde inte klockan ringa och jag vaknade av mig själv några timmar försent. Jag slängde i mig frukost och märkte att ingen var hemma. I mitt fall är det ett dåligt tecken eftersom när man bor som jag finns det inga bussar som går. jag var alltså tvungen att vandra i 5 km för att sedan ta bussen in till skolan.
Det kändes ju som en mysig liten start på dagen!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
emmablock