Fördomar!

1. Hej alla älsklingar , här kommer en bild på mig som ni har längtat efter. Knäpper mina bilder uppifrån och missar gärna halva ansiktet, undra varför? kanske för att jag vill visa mina bröst! ( oj skrev jag det här på bloggen, oops) PUZZIZ
 
 
2.Hej, jag kanske inte ser så jätte fin ut men det är ju insidan som räknas, och mattetal såklart för de räknar man ju också... ( liten skämt där!).
 
 
3. Hej vill bara berätta en sak, idag var det en tönt som kallade mig för hipster. Vad tror dom om mig, jag är ju inte en hipster bara för att jag gillar analoga kameror, instagram och secondhand kläder! kan ni ni inte förstå att alla är unika.
 
 
4. Hej idag var en dålig dag, allt suger. Jag mår så jävla piss, kan ingen förstå att jag inte klarar mer...</3
 
 
5. Hej alla rockers! Konserten i helgen var underbar! Kom inte ihåg så mkt på grund av allt sex, snus och sprit, men bra var den! 
 
 
6. Hej jag heter Peddobosse och sitter längst bak i bussen och kollar på dig !!
 

Kommentarer
Postat av: Sara Handå

HAHAHAHAHAHA, jag vill ha peddobosse hemma i mitt vardagsrum. Kom hit med honom! ;)

2012-10-26 @ 06:51:43
URL: http://imsarahh.blogg.se
Postat av: Isabell

Du är minst hipster av alla jag känner! <3

2012-10-26 @ 16:54:47
URL: http://isabellhedberg.blogg.se
Postat av: Anna

du är alltid fin emmis<3 :)))))

Svar: haha tack:)
Emma

2012-10-27 @ 13:17:38
URL: http://annaohlen.tk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
emmablock