Depp musik, depp kaffe och depp fysik!

Förlåt att jag aldrig har något intressant att skriva, det är för att mitt liv inte är så intressant.
Just nu sitter jag och önskar att allting bara var annorlunda, att alla val och alla handlingar jag gjort bara kunde göras ogjort! Jag önskar att jag hade valt ett annat program, en annan skola, en annan väg. allt jag gör får mig ju bara att må dåligt, jag önskar att ALLT var tvärtom!
Varför kan jag inget inför fysikprovet imorgon? Varför kan jag inte bara förstå något? Varför försvinner mina tankar alltid åt ett annat håll när jag försöker plugga? Varför är jag som jag är, och varför ändrar jag inte på det?
Önskar bara att jag fick leva om mitt liv, födas på nytt och göra rätt val!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
emmablock