Jag behöver inte mer problem.

Någonting är så sjukt fel, konstigt och absurt. Jag vet inte riktigt vad men det är inte som det ska.
Jag vet inte vad jag ska göra, jag vet inte vad jag ska tänka, vill du att jag ska må dåligt? Vill du att jag ska psykiskt döda mig själv? Jag vet inte vad du vill, men jag mår dåligt, du får mig att må sämre för varje dag. Jag önskar att du kunde bete dig som en normal människa, varför kan du inte det? jag behöver inte fler problem med mitt liv...
Jag blir så avundsjuk på alla människor som har allting så lätt, det verkar som ingen människa i den här världen går runt och hatar sig själv och gråter sig till sömns varje natt.
Samtidigt blir jag glad att alla mår så bra, men jag kan inte förstå varför dem gör det. Finns det verkligen något att vara glad över i den här världen?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
emmablock