Ibland kan man inte göra allt.

Det här med att tjejer kan göra flera saker samtidigt men inte killar, har jag alltid trott varit en myt. Jag har trott att killarna helt enkelt är för lata och vill ha något att skylla på. Men idag slog det mig att vi tjejer inte tänker på hur många saker vi gör samtidigt, killar kan inte ens lyssna och smsa samtidigt. Idag märkte jag att jag försökte göra förmånga saker samtidigt och det slutade i kaos.

Jag skulle klä av mig mina kläder för att lägga mig i sängen medan jag målade mina naglar, sedan kom jag plötsligt på att jag ville läsa den där boken som låg överst i bok hyllan. Jag stod på ett ben med byxorna nere vid fotlederna, en nagellacksflaska i ena handen och försökte sträcka mig till boken med den andra handen, jag försökte lyfta ner boken med en hand, men det gick inge bra. Boken ramlade ner och jag ville inte ha den i ansikten, så jag tänkte ta en steg bakåt men det gick inge bra när byxorna höll ihop fötterna, jag tappade balansen ramlade baklänges och hällde ut allt nagellack över mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
emmablock