Hat

Jag hatar er som inte har hört av er på ett halvår, och helt plötsligt hör ni av er för att eran flickvän/pojkvän gjort slut . Tror ni att jag vill vara eran jävla psykolog och trösta er, jag har mina egna problem, dög jag inte förut duger jag inte nu ,så håll käften. Jag vill inte vara ett värdelöst andrahandsval!
Det jobbigaste är att jag vet hur jobbigt ni har det så jag kan inte vara taskig, jag är som en jävla hund, varför är jag en så vek människa. Jag tål inte att se er vara ledsen för att ni blivit singel, jag vet hur det känns och tycker inte att en människa ska få uppleva denna smärta på egenhand. så jag kan inte göra annat än försöka trösta och be att allt ska bli bra igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
emmablock