Mobilen blev uppäten av en snöslunga!

Igår försvann min mobil och självklart orkade jag inte leta så noga då, men idag letade jag igenom hela huset men hittade den inte. Det sista alternativet var att jag tappat den när jag klev ur bilen igår hem från skolan.
Så jag gick ut och självklart hade pappa skottat uppfarten, men jag började kolla mig omkrig och efter ett tag hittade jag en del av den, men det var endast luckan från baksidan, men nu vet jag vart den är iallafall!
 
Men jag är inte ledsen för jag tror på ödet, och det var nog meningen att jag skulle skaffa mig en ny mobil i vilket fall, och det har faktiskt varit givande att inte behövt varit tillgänglig på hela dagen, och jag kommer inte vara det på ett bra tag!
 
Som jag har sakt förut så är jag väldigt duktig på att tappa bort/ förstöra saker och här är bara ett till tecken på mina skills.
 
PUSSS
 
Askan är den bästa jorden!
 
 

Kommentarer
Postat av: Sara Handå

Haha, klaaaaant!

2012-12-08 @ 11:32:18
URL: http://imsarahh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
emmablock