Lite nyans förändring i huvve!!

Glömde skriva att jag gjorde en impuls färgning förut idag, jag stod verkligen inte ut med den koppardisiga färgen med sjuk utväxt! Jag satt hemma och pluggade och kände att jag var tvungen att gör något åt det...
 
Men jag hade några problem, jag hade ingen färg och jag kunde inte åka och köpa så efter mkt om och men hittade jag en förpackning rödhårfärg som tillhörde min syrra, det var bara halva kvar för hon hade använt den litt utväxt färgning. 
Så jag tog på mig fantasimössan och kom på den brillianta idén att blanda ut hårfärgen med balsam, jo det funkade ganska bra.
Håret sitter kvar och det blev rött! Dock lite fläckigt och så eftersom det inte räckte med färg, men roligt var det! 
 
Bra nödlösning men får ta och färga det på riktigt lite halvsnart!
 
 
Från:
 
 
Till:
 
PUUUSSSS
 
Börja simma eller sjunk, för ingen håller din hand!

Kommentarer
Postat av: Annispannis^^

du är intelligent du!!! :))))))))

Svar: Haha jo ibland så! =)
Emma

2012-12-04 @ 19:50:00
URL: http://annaohlen.tk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
emmablock