Vad är mitt syfte?

Varför blir allt jag gör fel? Det är alltid någon dom blir sur eller ledsen, oftast blir det jag själv men då spelar det iallafall ingen roll.

Allt jag gör slutar med katastrof, egentligen borde jag inte finnas eftersom jag förstör allas liv. Jag tänker inte rätt, jag förstår inte och jag kan inte utföra saker utan att det blir fel.

Jag är ofta deprimerad över att jag är så omöjlig, många frågar varför jag är det och om jag svarar blir dem irriterad, och säger jag att jag inte vill berätta blir dom sur. Hur gör man egentligen?

Jag förstår inte varför jag blev född som en människa, jag borde ha blivit ett känslolös palsternacka. För det är det ända jag egentligen är. Jag kan inte bete mig på ett bra sätt, det blir bara fel ändå om jag inte vill att det ska bli det. Vad är mitt syfte med livet?

 
Meningen med livet ??


Kommentarer
Postat av: StenjägarN

Japp, det är meningen med livet :)

2011-03-17 @ 23:02:35
URL: http://fredrikasten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
emmablock