tack

Är det bara jag som blir irriterad på jobbiga små fjortisar som sitter på bussen och skrattar högt med sitt fula och jobbiga skratt och som pratar högt och ljudligt om deras oerhört långtråkiga och meningslösa liv, samtidigt som de spelar något som de kallar för musik ur sina dåliga mobilhögtalare?

Man blir så irriterad men kan inte låta bli att lyssna på deras ointressanta berättelser som de säker berättat femtioelva gånger och stor del är inte ens sanning. Deras ointressanta liv kanske till och med är mer ointressanta än vi anar. Det är synd om dom...
det vid sådana tillfällen man inser vilken underbart liv man själv har.

sedan stoppar jag höglurarna i öron och lyssnar på riktig musik, nu är jag mer glad än irriterad över deras beteénde... tack ni gjorde min dag!


Kommentarer
Postat av: Isabell

Du är inte ensam om den irritationen min vän :)

2011-02-09 @ 19:37:24
URL: http://isabellhedberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
emmablock