tänk positivt!


Har ni varit med om dagar då allt känns fel och inget blir som det ska, dagar då man försöker men alltid misslyckas och dagar då allt gör en ledsen och sur?
just så är det nu och jag vet inte varför... jag tänker bara på allt jag skulle vilja förändra på mig och allt jag är missnöjd med hos mig. Men man glömmer så lätt bort allt som är snyggt och allt som  är bra med sig själv. Det är så enkelt att se negativa saker hos sig själv som inte någon annan ens tänker på, alla har åsikter om sig sig själv och ingen är helt nöjd! ändrar man något man tycker är fult/ dåligt, så hittar man något nytt att klaga och nojja över!
Det finns många grejer jag inte gillar med mig och det finns många saker som jag är dåliga på... men det finns också väldigt många saker jag är bra på!
 
Man måste tänka positivt!

puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
emmablock