Torsdagen avklarad

Torsdagen har varit lång och väldigt jobbig..
Dagen började men en trött emma som skulle försöka göra ett spanska prov, det gick om jag får säga det själv :väldigt dåligt.

Sedan följs dagen av jobbiga lektioner som svenska, samhällskunskap, engelska, kemi och matte. Slutade klockan 16:15 och var för trött för att leva och skulle förflytta mig till stan irriterad och med huvudvärk.

På stan träffade jag min underbara pojkvän Elias och några andra kompisar,  sedan begav vi oss hem till elias lya och myste...

imorgon är det äntligen fredag och då ska jag på domsaga med mina vänner och min pojke, sedan blire att bege sig till elias hem och kolla på film eller något likartad...

puss puss


Kommentarer
Postat av: Lockne

Jag tror nog att den där Elias älskar dig väldigt mycket. Han är lyckligt lottad.

2011-02-14 @ 22:35:21
URL: http://lockne.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
emmablock