Sommarbilder!

Jag har funderat över en sak, varför försöker man alltid vara så snygg på bild? Varför letar man alltid efter bra bilder att lägga upp på facebook, instagram och bloggen?


Jag satt och kollade igenom min kamera på gamla bilder och tänkte att jag skulle lägga ut några bra , men jag märkte att jag var ju ful eller såg fet ut på de flesta. Men vad spelar det för roll egentligen det är knappast så man är snygg hela tiden i verkligheten... och om du har några extra kilon eller dubbelhaka så har du nog visat de i verkligheten, och då spelar det inte så stor roll om du gör det på bild också!


Fettvalkarna och dubbelhakan försvinner inte bara för att du inte lägger upp bilder på dom, så därför ska ni få naturligt fula och vackra bilder!


Varsigod!


Puss puss!

 
 

Kommentarer
Postat av: Sara

Så klok, min vän!

2013-11-16 @ 16:06:16
URL: http://imsarahh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
emmablock