Min bikt!

Det finns en sak som är konstigt, eller det finns säkert fler saker som är konstiga, men det är bara en sak som jag tänkte skriva om idag.

Jag är 19 år och tycker fortfarande att det känns pinsamt och jobbigt att köpa tamponger, det är ganska konstigt. Jag vet inte hur jag tänker, det är nog inte första gången den i kassan säljer det, och jag tror nog att de flesta i affären också har köpt det flera gånger, iallafall om de är tjejer.

Och det är ju inte som att köpa medicin mot hiv liksom, det är ju ingen sjukdom eller något konstigt alls med att ha mens. Att köpa tamponger borde vara som att köpa tandkräm eller tvål, det är något som alla behöver!

Men på något sätt tycker jag ändå att det är lite jobbigt, som att det avslöjar något som aldrig varit hemligt!

Så just därför ska jag springa in på Coop och köpa lite tamponger och kanske lite Ipren och jävla massa choklad!

Ha ett underbart liv! Eller ett bart underliv!

Välj själv!

Tack och hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
emmablock