Äventyr, plugg och nudlar!

Igår var jag med mina älskade vänner Catrine, Erik och Rasmus. Vi hade drinkkväll och försökte hitta på goda drinkar, vilket gick sådär...
Men när äventyret var slut och vi skulle åka hem och sova, så var jag alldeles för lat för att gå hela 4 km hem, då tänkte jag att jag kunde ta bussen men självklart missade jag den och livet sög. Men jag fick en smart ide som jag brukar kunna få, det gick ju en annan buss som nästan åker dit jag bor, om jag tog den skulle jag bara behöva gå halvvägs.
Men självklart så stannade inte bussen där jag skulle av och nästa busshållsplats var typ 5 km senare, så jag fick promenera ensam i mörkret i 5 km ändå... Livet är hårt ibland!

Men jag överlevde hela vägen hem och idag har jag varit duktig och både pluggat matte med Pernilla och tvättat kläder! Vi hade mysplugg och drack massa julmust och pausade varje timme för att tvätta kläder och vika tvätt!

Jag började tänka på en sak förut, tänk om jag hade haft en matblogg. Gud vad tråkigt det hade varit, det skulle nog vara den tråkigaste bloggen i världen, eftersom jag endast äter nudlar och stekta ägg... Aja ni har tur att jag inte bloggar om mat!

Pusshej!

Idag åt jag nudlar -.-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
emmablock