Söndag!

Idag var det söndag och jag lyckades göra allt man ska göra på en söndag. Kliva upp, tvätta, diska, duscha, plugga och äta mat! Idag var en bra dag! Imorgon ska jag flytta så jag har börjat packa ihop lite, det känns skönt att få komma lite närmare skolan!

Det ska bli väldigt roligt att äntligen få träffa min mamma, det var ett tag sen! Och snart är det jul så då får jag träffa resten av familjen!

Jag har bott i Umeå i 3 och en halv månad , det är sjukt hur tiden kan gå så fort! Har ju bara hunnit åka hem till Sundsvall en gång, det får bli oftare nästa termin!

Det är sjukt mysigt att det kommit snö också! Kom lägligt såhär i början av december!

PS. Ni kommer snart få bilder på bloggen också, jag har inte tillräckligt bra internet nu när jag surfat upp mobilsurfen!

Puss puss ha de gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
emmablock