Jag är trött på att säga förlåt,jag är ung och kåt!

Jag förstår inte det här, och jag vet att det är ett väldigt diskuterat ämne men ändå. Varför ses tjejer som legat med många som slampor? Och vart går gränsen?

Sex som sex, det borde vara lika för både killar och tjejer! Att en kille gillar att ha sex ofta, mycket och med många eller och en tjej gillar det, vad är skillnaden?

Om det bara är okej att en kille att "ligga runt" är det lite svårt att hitta en sex partner, men det är klart, det är bra att uppmuntra homosexuellt sex!

Jag tycker inte att ordet slampig borde finnas, det är inte slampigt att ha sex med en, tio eller hundra killar. Jag tycker att om du är född med ett hål är det inte konstigt att du vill ha något som fyller upp det ibland, så man inte behöver gå runt och känna sig tom.
 
Puss och hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
emmablock