onsdag

Idag har jag haft en härlig dag i skolan om man bortser från vissa detaljer.
dagen började med idrott kl tio, det blev basket utan lärare, utan regler och utan respekt. Sedan minns jag inget mer. Skoldagen slutade med musik halvdöd låg man och spelade bas på golvet.

Efter skolan blev det stan med elias, knäppte lite bilder som syrran ska använda till olika repotage. Därefter begav vi oss hem till elias och åt och försökte plugga lite. Runt sju tiden drog vi ner till pipline och träffade lite folk.

och nu ligger jag här trött och sliten och kollar på älsklingen i smyg, medan han pluggar och sitter vid datorn<3



Den här veckan har jag sett lejonkungen ett och två, pocahontas, mulan, anastasia och aristocats och det är bara onsdag känner mig väldigt nördig=)

puss och kram <3


Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
emmablock