Snart är det jul!

Jag har bestämt mig för att cykla till skolan åtminstone veckan ut, så jag hoppas att vädret är på min sida så det inte blir snöstorm eller liknande. Just nu är ju vädret helt okej och snön har inte fastnat på marken. Det börjar närma sig jul, vilket är trevligt men jag önskar ändå att snön kunde vänta tills jag flyttat närmare skolan! Jag flyttar till Ålidhem om ca 2 veckor, så jag ska hålla tummarna för att snön kommer då!

Idag ska jag förhoppningsvis få mitt nya bankkort så jag kan börja handla igen, då blir det julklapps shopping för alla pengarna!
Funderar nästan på att köpa julklappar till alla mina vänner och sen ta dom själv, haha gud vad jag ska ge mig själv fina julklappar i år!

Nu ska jag ta och cykla till skolan, matteplugget väntar!

Puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
emmablock