Saknar!

Förstår ni hur mycket man kan sakna, det känns som jag slängt bort allt jag någonsin tyckt om och bara gått därifrån.
Jag saknar Sundsvall, min familj och alla mina vänner. Det finns inget i Umeå förutom jävligt mycket plugg! Jag vill bara spola tillbaka tiden så att jag kunde ta vara på den bra tid jag hade förut, men man tänker alltid att det var bättre förut. Det tyckte jag då och det kommer jag nog tycka sen, men det är ju så svårt att ta vara på nuet.

Jag saknar så mycket!
Jag saknar;
sommaren
vintern,
gymnasiet
familjen
vänner
min säng
mammas mat
film med familjen
grilla
bada
sola
basta
kramar
övernattning
filmkvällar
spelkvällar
nattnudlar
kaffe
dygna
buss20
bada tunna
rulla sig i snö

Jag saknar allt!

Puss puss!


Kommentarer
Postat av: Ryck upp dig

Sluta gnäll

2013-11-14 @ 18:25:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
emmablock