Försöker överleva!

Samma jävla tråkiga väder idag igen, tycker att det kan väl antingen bli sol och värme eller samtycket snö!

Blir så jävla trött på kyla och det blir inte bättre när man är tvungen att stressa som ett djur för att hinna till skolan. Jag är inte så duktig på att vara i tid, och självklart i all stress sparkade jag in benet i en bänk så jag fick hem,stressa haltandes till busshållsplatsen, och sen missade jag nästan bussen så fick springa som ett cp, haltande och med svintung väska. Såg nog ut som en flodhäst på skridskor....

Livet känns bra idag! Sen så ska jag jobba ikväll också, så kommer inte kunna plugga ikväll något fanns jag verkligen borde!

Men jag hoppas jag överlever dagen och att jag får lite plugg gjort på skolan!

Puss puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
emmablock