En vanlig jävla dag!

Idag har det varit en lika tråkig och jobbig dag som varje dag. Man måste vakna, kliva upp, äta och göra massa andra jobbiga saker!
Jag cyklade ner till stan för att kolla om mitt nya bankkort kommit, men självklart så får jag vara kortlös ett tag till. Livet är så himla kul! Sen så gick lampan i mitt vardagsrum sönder, så nu är hela lägenheten svart!! Jippie! Självklart har jag inga fler lampor! Så är det att vara student.
En annan sak är att min hjärna inte verkar funka idag, tror jag fått dyslexi. Har glömt bort hur man skriver saker, ja ni märker säkert det! Allt är konstigt och osammanhängande! Men aja...

En annan sak jag har funderat över är varför har ingen kommit på ett sätt att skicka lukter? Typ via telefonen eller via datorn!
Jag har två gånger den här veckan varit i behov av detta, först i tisdags när jag var på stan och luktade på parfymer och nu när jag vill berätta att jag har värdens bästa hudcreme, den luktar så gott att man nästan dör!!!

Aja puss hej, det var allt för mig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
emmablock